Berang Kerana Wanita Ini Sengaja letak kereta di Depan Pintu Kedainya, Pemilik Kedai Mengambil Kren Dan Mengangkat Ke Tempat “Sepatutnya”!

Jangan pernah melakukan hal seenaknya sendiri! Atau kamu akan mengalami kejadian yang sama dengan wanita ini … Di China, ada seorang pemandu wanita yang tidak mahu membayar wang parkir, juga bertengkar dengan penjaga yang ada disana. Dengan marah, ia meletakkan keretanya di depan pintu masuk suatu kedai, membuat orang lain tidak boleh masuk ke dalam kedai. Ketika pemilik kedai melihat hal ini, ia melakukan perkara gila ini!

Pemilik kedai ini terus memanggil kereta tunda dan mengangkut kereta wanita itu, kemudian meletakkan keretanya di atas bumbung bilik penjaga. Tindakannya benar2 epik! Kesannyanya, selain memberikan pelajaran kepada wanita itu, tetapi juga membuat wanita itu tidak boleh memandu keretanya.

Loading...

Kemudian, apabila wanita itu kembali, ia melihat keretanya sudah berada di atas bumbung, ia marah kepada pemilik kedai dan ia meminta untuk menurunkan keretanya itu. Sehingga pukul 3 petang, kereta wanita itu masih tergantung dengan tali di kereta derek.

Para netizen yang mengetahui hal ini sangat setuju dengan tindakan yang dilakukan pemilik kedai, benar-benar sesuai untuk orang yang tidak mau mendengarkan perkataan orang lain, pembelajaran seperti ini cukup menyeronokkan!

Sebenarnya, cara gila seperti ini memang sering dilakukan di China, hal itu dilakukan demi menghadapi orang seperti wanita ini.

Loading...

Loading...