[FOTO] “UCOP TAK KECEWA KE?!” -TAK GUSAR KAHWIN MUDA, BALQIS MENTOR MELENIA BERGELAR ISTERI PADA USIA 18 TAHUN!

Raut muka yang cantik bersama pakej kulit yang gebu pastinya membuatkan semua orang tidak jemu memandang wanita ini! Balqis atau lebih dikenali sebagai Balqis Mentor Melenia dilaporkan telah selamat menjadi isteri kepada seorang ahli perniagaan pada 30 November yang lalu.

Difahamkan majlis berkenaan diadakan di The Regency Waterfront Kuala Terengganu, Terengganu. Menurut Balqis, majlis pernikahannya diadakan secara tertutup itu hanya dihadiri oleh keluarga dan rakan terdekat sahaja.

“Memang ramai yang terkejut sebenarnya, tetapi ini permintaan keluarga saya hanya untuk mengadakan majlis secara sederhana.

Loading...

Rakan-rakan dalam Mentor Milenia termasuk Usop dan Hazama tahu akan majlis pernikahan saya cuma mereka tidak dapat hadir.

Insya-Allah majlis resepsi saya akan berlangsung tahun hadapan pada 14 April,” katanya kepada pihak Utusan.

Walaupun baru berusia 18 tahun, Balqis atau nama sebenarnya Nor Balqis Ahmad Tajudin tidak gusar untuk bergelar isteri kepada Mohd Hakimi Ikmal yang dikenalinya sejak lima tahun yang lalu.

“Memang awalnya rasa juga tetapi bila kita sudah lama mengenali suami jadi saya yakin untuk meneruskan hidup sebagai isteri. Kami juga akan belajar untuk menguruskan rumah tangga.

Soal kerjaya memang tidak ada masalah kerana suami masih membenarkan saya teruskan seperti biasa. Cuma sebagai isteri saya perlu tahu batas,” tambahnya lagi.

Loading...

Rata-rata mengucapkan tahniah kepada pasangan mempelai berkenaan, bahkan ada juga yang mengusik Balqis dengan teman seperjuangannya dahulu, Ucop.

Polis Memaksa Lelaki Ini Turun Dari Keretanya dan Kemungkinan akan diHukum Penjara Seumur Hidup. Alasan Disebaliknya Membuat Membuat Teman Wanitanya Menangis!

Ini adalah kes kriminal yang paling aneh yang pernah ditangani oleh polisi. Tapi, tidak bisa dibilang kriminal juga sih…

Di Missouri, Amerika Serikat, ada seorang polisi yang menghentikan mobil ini, dan menyuruh pemiliknya, Urhan, untuk turun dari mobil.

Melihat kejadian ini, pacarnya, Samantha Watson pun terkejut. Polisi berpura-pura mencari-cari barang terlarang di tubuh Urhan, dan menyuruhnya untuk segera berlutut, dan direkam sebagai alat bukti.

Namun tidak pernah terpikirkan oleh wanita ini, bahwa ini adalah sebuah kejutan!

Loading...

Saat polisi mengambil kamera untuk merekam mereka, cowok ini pun mengeluarkan cincin dari belakang, dan mulai melamar pacarnya.

Sangat romantis bukan? Polisi mengatakan, “dia divonis seumur hidup!”. Yuk lihat kejadian saat itu:

 

Sungguh sangat romantis! Ternyata Urhan pergi mencari bantuan polisi, dan tak disangka mereka langsung melakukannya!

Tunangannya berkata, “aku sangat kaget dan kagum, tak disangka ia rela melakukan hal ini demi memberikan ku kejutan. Sungguh tak dapat dideskripsikan dengan kata-kata! Semua perasaan bercampur aduk jadi satu.”

sumber: Shareably via OHTrending.net

Di kemaskini dan Di olah Oleh : Kisah Benar Media Network

Loading...